Ha det bra:*

Hejsan, som Moa skrev ska jag gästblogga, och skulle börjar idag, fast hon trodde igår... aja skitsamma!
Hoppas hon får det bra i alla fall & kommer sakna henne!♥

Min helg har varit super lyckad och har haft det såå grymt kul med min fina vän Moa Gamlin, vi har gjort typ allt...
Kubb, Vollyboll, Stövelkastning, åkt båt, åt vattenskoter, badat, kollat film, ätit massor med gosaker, o massa andra saker!
Alltså firade jag midsommar med henne och hennes släkt, senare under fredagen åkte vi ut till min familj som kampade på sjön och firade midsommar där, och idag kom jag hem ungefär vid 12 :)
vet inte hur ofta jag hinner blogga här för imorgon ska jag iväg till min Soulmate och stannar där till onsdag och på torsdag åker hon till Cypern :'( kommer sakna henne också....
jaja, kollar tv nu och ska fortsätta med det så vi hörs :p
Kram Jossan♥
 

vilken härlig blogg! nu har jag hittat en som jag kommer fortsätta följa i alla fall :)

kika gärna in hos mig om du har ett huvud för humor!
kram

2012-06-24 | 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback