Hemma

Vaknade av att jag hade sjukt ont i nacken, och sen hade jag legat på armen så jag hade ingen känsel eller så i den. Det var super läskigt. Sen gick jag upp, då var klockan redan runt 11 så jag åt något "brunch" akigt och sen gjorde jag mig iordning. Vi skulle iväg på 50-års kalas idag, kom på att jag ville göra korkskruvar i håret så jag satte mig och gjorde det, tänkte att det bara skulle ta max en timme men sen när jag var klar var klockan redan 2, jag hade suttit där i över 2 timmar, det kändes bra. Haha. Sen åkte vi iaf, träffade hela släkten på mammas sida, himlar var jag har skrattat idag. Haha fick t.ex. reda på att mina 2 mostrar varit "kriminella"... HAHA, det var så jävla kul! Sen åkte pappa och jag hem, mamma och syster sover kvar uppe hos min bror. Som btw tog svart bälte i taekwondo idag. Vi har köpt lite godis och nu sitter pappa och kollar på film och jag sitter här forever alone på mitt rum. Imorgon ska jag städa mitt ru´m, det behövs. Kram


Haha, jag älskar den oxå;)

2012-06-17 | 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback