Träning

Idag var det träning, det var awesome. Fast vi sprang bara och sen gjorde vi lite annat också men eftersom att det var sista träningen för sesongen så var det inte så jobbigt :) Men jag känner såhär i efterhand att jag skulle mått bra av lite styrka också. Har inte tränat på över en vecka så jag är såkallat "sprallig", typ rastlös, jag kommer typ ligga och ha damp-ryckningar sen -det blir så när jag inte tränar på länge.. Men i alla fall, det är skolavslutning imorgon! Helvete vad skönt det ska bli, jag är så otroligt skoltrött.. Sen är det avslutning på konståkningen imorgon också, jag kommer sakna alla så otroligt mycket. Men nu små barn ska jag äta lite och sen kolla på tv, I think. See ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback