Morgondagens planer

Imorgon blir det antagligen att åka upp till min bror och kolla på melodifestivalen hos dom :D Vem ska man rösta på då? Just nu står det mellan Loreen och Ulrik, I think.. ;) Men vi får se.. Innan det,eftersom att vi åker runt 12 så ska vi till en affär i Kungens Kurva. Det är nån ganska ny affär som heter "Stoff och Stil", där har dom massa tyger och sånt. I alla fall, för er som inte vet det, så älskar jag att sy. Och eftersom att jag har hört att det är himmla billigt där så kanske vi köper lite tyger och sånt, hur kul som hälst! Men vi får se om jag kanske bloggar imorgon på morgonen, om jag orkar och så.. Men nu ska jag plugga lite och sen tror jag det blir lite fredagsmys, jag menar det är ju ändå FREDAG :D Tagga helg nu då! Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback