På två röda

Den här dagen har gått så häär fort, seriöst. Känns som att det var typ en timme sen jag vaknade imorse. Men klockan är ju liksom snart 8..! Men annars d¨å, vad har jag hittat på idag. Jo, jag har varit i skolan, där har jag gjort lite olika saker. Syslöjd, samhälle  (vi har kriminologi nu :D), franska och annat sånt.. Sen efter skolan har jag vart hemma, pluggat inför provet och gjort lite engelska. Som vi för övrigt har prov i innan påsklovet.. Ha de gott, igelkott :D
Bebis♥


Nu har jag utsedd alla vinnaren av veckans blogg så kika in om det blev du! http://sense.webblogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang.html

Ha en bra kväll <3

2012-03-07 | 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback