Vilken himla otur man kan ha då..

Ibland undrar man ju verkligen.. Igår åkte vi till Stockholm, till den där affären "Stoff & Stil" och gissa vad!? Vi var där i 2 timmar, handlade tyg och sånt för närmare 2500:- Jag ska sy en byxdress och en klänning i världens lenaste tyg:love: Aja, sen åkte vi inte till min bror utan vi gick på bio istället ;) Den här filmen, min lillasyster var ju med så därav film valet, hehe ;) I alla fall så efter ungfär halva bion så blev jag trött, hängig, ont i huvet och hostade jätte mycket.. Och det blev bara värre och värre :( Påvägen hem vr jag typ död, grät av huvudvärk och trodde att jag skulle hosta upp mina lungor eller nått. Väl hemma var det dags för melodifestivalen, och jag kommer ihåg. Att jag var sjuk förra året när det var melodifestivalfinal också! Säg inte att det blir nån jevla tradition bara.. :/ Hoppas att ni är friska och glada! :D PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback