Ingen inspo, seg och sjuk.

Känner att bloggen verkligen är dålig just nu, har ingenting att blogga om, verkligen ingenting alls. Åh, det suger. Dessutom är jag lite sjuk, har ont i halsen, kan i princip bara dricka vatten, har ont i huvudet och i hela resten av kroppen. Usch. Jag hoppas verkligen att jag inte har fått influensan men jag har hört att den "börjar" helt annorlunda? Hmm, aja, ska i alla fall inte träna imorgon för att vila upp mig lite. Satsar istället på träning på torsdag och tävling på lördag! :D Är himla taggad inför den här tävlingen, vet inte riktigt varför men det bara är så.  Jag ska i alla fall försöka hitta på lite saker att skriva om och försöka hitta bra tillfällen att fota på, såå, vi får se vad som händer. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback