Saker jag ska göra idag

Hej hej! Ligger i sängen, vaknade för ca en timme sedan för att mamma kom in med en smoothie till mig, lite frukost i sängen så där -mysigt! Dagen igår var ganska händelselös, jag kollade på film, läste, sov och sen runt sju kom Fabbe och höll mig sällskap, haha taack! Sen drog han vid halv nio och då kom la familia hem. Kollade lite på tv men somnade mest och släpade mig sedan till sängen vid halv elva.
Idag mår jag betydligt bättre än igår, men fortfarande med 39 graders feber och ont i hela kroppen, usch. Men eftersom att jag satsar på att i alla fall gå till skolan imorgon (men antagligen ingen träning men kanskekanskekanske!) så har jag tänkte att frächa upp mig rejält idag, duscha, inpackning i håret, raka benen, fixa naglarna, ansiktsmask, ja ni kanske fattar. Får pengar idag också så det kanske blir lite internetshopping också...vi får se. Kram
och sen en lagom suddig bild på det'

Hejsan! fin blogg, är allt bra med dig? :D

2013-02-20 | 14:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback