Uppvisning, 50/50 och gymnasium

Hej, hej! Hoppas att allt är bra med er :) Själv har jag varit hemma i ungefär en timma och har sedan jag kom hem pluggat lite, städat och gjort mina gymnasieval.
Jag vaknade vid halv sex imorse och satte mig och pluggade biologi. Drog till skolan vid tio i åtta och kom hem vid typ tjugo i tre. Tog tåg/buss till träningen med Moa och så, sen sålde vi 50/50-lotter på matchen och sen så hade jag och Lene uppvisning i periodpausen :) Sen åkte vi hem, och jag gjorde gymnasieval-saken. Har äntligen bestämt mig för tre olika gymnasium... Har haft sån äcklig ångest över det här... Men jaja, nu ska jag gå och lägga mig, taggar till fredag imorgon, kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback