Dagarna som har gått

Jo ja, det var några dagar sedan jag skrev ett ordentligt inlägg. Senaste jag skrev något jag gjorde var väl i söndags, berättade då om hur mig helg såg ut. Vad jag sedan gjorde under måndagen har jag förtillfället inget minne om, troligtvis inget speciellt. Sedan i tisdags åkte jag till Josefina för att sova där. Vi köpte massa frukt och nötter som vi satt och åt medans vi kollade på två filmer. Sen åkte jag hem nästa dag vid ungefär 11, kom hem, åt och duschade, och åkte sedan vidare till Ikea och efter det till ett möte. Idag har jag träffat Fabbe, vi drog till klämmingen, bada och så och sen åkte vi hem och vidare till ett möte. Tre väldigt bra dagar sammanfattningsvis :) Och vet ni, idag kan man se de slutliga antagningsbeskeden, wiiiiii!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback