Allt för mycket

Hej bloggisen! Det var ett par dagar sedan jag uppdaterade med ett ordentligt inlägg så detta får väl bli ett sådant.
De senaste dagarna har varit otroligt röriga och jag klarar inte av det röriga längre så jag har varit väldigt trött/arg/stressad och därav har jag inte bloggat så bra. Tiden räcker liksom inte till.
Hur som helst, I Onsdags åkte jag till stallet och red min fina Comachee. Vet dock inte hur det blir med ridningen nu men vi får se. I Torsdags var det ju träning och även flaggflicka +uppvisning i periodpausen. Det gick riktigt bra faktiskt. Idag var det skola som vanligt, började 10 och slutade halv två. Efter skolan drog jag och köpte massa godis med Ville och nu sitter jag och tjockar mig och finderar på om jag ska träffa någon kompis... Hoppas att ni har haft en bra vecka! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback