Dancing in the sunset with you

Solnedgången för någon dag sedan, den var så vacker!
Hej hej! Min dag började redan kl. halv 7 imorse, då gick jag upp gjorde i ordning mig, åt frukost osv. Runt kvart över sju åkte jag och mamma till Södertälje för träning och sedan åkte vi vidare och slipade mina skridskor inne i Sthlm. Det var himla skönt att få det gjort eftersom att jag knappt har kunnat åka på dem de senaste träningarna, haha. Sen åkte vi i alla fall hemmåt och så stannade lite på vägen för att handla lite saker. Efter det har jag pluggat lite, läst och varit allmänt lat och det är troligtvis så min kväll kommer se ut också, ska ligga och läsa, äta choklad och sedan gå och lägga mig tidigt så jag kan ta igen all sömn som jag har missat de senate dagarna. Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback