Oktober

Idag är det ju då den första Oktober, obviously. Jag kan berätta att skillnaden mellan den tretionde September och första Oktober är så stor att det faktiskt var minusgrader när jag gick till bussen i morse. Vilket det inte har varit någon annan morgon. Jag passade då på att -dagen till ära- inviga min nya jacka. Skolan var en bra dag, vi hade två lektioner, lunch och sedan en till lektion innan vi slutade. Det är skönt för imorgon har vi en himla lång dag. Efter skolan hämtade hur som helst pappa upp mig och sedan åkte jag på träning. Och ja, som ni märker har jag egentligen inte gjort något alls intressant idag men jag har lust att skriva så därav det här tråkiga, halvlånga inägget. Hoppas att ni hade en bra dag! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback