Today

visst har jag ett fint blåmärke? lol
Hej bloggisen! Jag sitter just nu och gör de sista samhällsfrågorna som kommer göra att jag får sluta tidigare imorgon. Det ska bli så skönt att få dem klara och därmed kunna sluta innan lunch imorgon.
Jag blev så himla ledsen när jag vaknade imorse och insåg att jag inte skulle kunna träna idag heller, min hals gör förskräckligt ont och jag hostar hela tiden. Åh, det är så jobbigt!  
Igår åkte jag upp med pappa och några andra och kollade på SSK-DIF, och jag ska inte ens kommentera matchen. Vi kan bara konstatera att detta inte var någon bra match, ingen bra match alls faktiskt. Vi får hoppas att något drastikt händer i SSK nu med detsamma så att detta inte behöver upprepas. Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback