Bondelid

Hann inte blogga igår för jag var hemma runt 9 och då satte jag mig direkt med matteläxan! Men igår efter skolan åkte jag till träningen för årets fotografering, haha mitt foto blev nog inte så bra men jaja... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om dagen men vi fick ett nytt schema vilket kommer göra att jag hinner till träningarna på tisdagar och jag är såhär glad över det! Sen hade vi matte och engelska, sen lunch och efter det åkte vi iväg till Oxelösund för att göra lite undersökningar och sånt. Var hemma vid 5 och har inte gjort något speciellt direkt. Men jag har några läxor som jag borde göra så det är bäst att ta tag i det på en gång! Ha det bra!
Kram Moa
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback