Hiss och diss

 
Det var ett tag sedan jag gjorde en hiss och diss så det känns som att det blir bra att göra en nu.
Hiss:
-Jag tror faktiskt att jag måste börja med att hissa hösten, för påriktigt, hur mysigt är det inte att ta fram alla mysiga stickade tröjor och koftor, sätta på sig tofflor och gå runt i varma myskläder hemma? Antagligen kommer jag ångra att jag skrev detta som en hiss redan imorgon på väg till bussen men aja.
-My birthday! Snart (*host* om 45 dagar) fyller jag äntligen 16 och jag är såå taggad inför min sweet sixteen! Jag har redan börja planera festen, haha :)
-Att jag kanske åker med bästis till London över höstlovet. Bästa ♥
 
Diss:
-När alla snygga kläder ligger i tvätten. Det kan inte vara någon människa som inte har upplevt detta, men om det nu är någon lycklig som aldrig råkat ut för detta -grattis till dig.
-Folk som rakar bort ögonbrynen och sedan målar dit nya. Alltså snälla. Jag mår illa när jag ser sånt.
-Att spara. Jag är en riktigt slösmaja och har extremt svårt att spara till saker.

sv: åh tack! love xx

2013-09-25 | 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback