Jag är tillbaka

 Tack så himla mycket Asta för den fina headern
Så. Nu är jag tillbaka. Redo att blogga igen med nya krafter och ett helt nytt jag. Jag känner att jag behövde pausen, jag behövde hitta ny inspiration och nya vägar att klara mig i livet (lol jag har inte bloggat på drygt 2 månader). Jag känner mig utvilad och nu har ju gymnasiet börjat också. Jag har fått världens underbaraste klass och en hop nya vänner så jag är hur glad som helst! Har äntligen kommit fram till att jag kommer fortsätta på konståkningen och min skada börjar bli bättre (efter två år) så allting börjar verkligen att lösa sig nu. Samtidigt som jag har en del knutar som jag inte har lyckats knyta upp ännu, men jag jobbar på det och varje dag gör jag nya framsteg. 
Kram Moa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback