Kära söndagsångest

Köpte med mig en sallad hem efter träningen som jag var på i morse. Vid 07 i morse åkte jag till träningen, den gick rätt bra. Sen kom jag hem runt 12, och har sedan dess fixat i mitt rum. Reseten av dagen är inte helt planerad men jag kommer antagligen träffa Moa och sen duscha och plugga. 
Nej men på tal om rubriken, denna ständiga söndagsångesten som väldigt många (inklusive mig själv) ständigt tjatar om, den känner inte jag idag. Och visst är det skola imorgon? Jag har inte under hela min period i skolan gått en enda söndag utan denna ångest. Oavsett om jag gick på dansut eller på waldorf. Jag kände även av den förra söndagen men inte idag. Jag vet inte vad det är för fel på mig men idag har jag ingen ångest. Och ni ska bara veta hur skönt det är ^^
Kram Moa 

söndagar bidrar alltid med ångest.

gott med sallad !:)

2013-09-08 | 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback