Today

Hej hej! Jag är verkligen jättetrött just nu och kanske beror det på att det är så tråkigt väder? Hur som helst så kom jag hem ungefär fem efter en lång dag i skolan. Jag har ätit och börjat packa till imorgon. Alla ettor åker nämnligen iväg och vandrar, tältar och paddlar torsdag till fredag. Jag tror att det kommer bli rätt så mysigt bara det inte börjar regna. Jag kommer tälta med några andra i min klass och vi måste fixa mat själva så jag måste iväg och handla lite snart. Men jag ska göra lite annat först som jag måste börja med nu, annars kommer jag inte hinna. Men ha det så bra! Kram 

Ooh låter spännande :D

sv;
Eller hur... Himla fin tid tycker jag! Man var ganska fri då, eller ja, fri på det sättet man är när man är liten... Men ändå gammal nog att vara halvspårad och ha kul haha :D

2013-09-18 | 20:38:45

Fina bilder! :)

2013-09-19 | 19:18:58

Snygg klocka :)

2013-09-21 | 00:21:34

Superfina bilder!
Sv: Tack desamma!

2013-09-22 | 16:40:23

Gud vad fin blogg du har! Visste inte ens att du bloggade!

2013-09-25 | 19:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback