Från mig, till er alla: GOTT NYTT ÅR!

Jaha, nu väntar jag med spänning för att få se vad som ska hända under tvåtusentretton. Mitt år kommer börja med Thailand, sen så är det väl stenhårt jobb i skolan till skolavslutningen, i höst har jag klarat mig rätt så bra och gick ut höstterminen med 310 poäng så jag ska väl fortsätta som jag gör och jag vet vad jag ska jobba på så det kanske går bra fatiskt. (Och när vi endå pratar skola så sitter jag just nu och kollar på två gymnasium mest, ett i Nyköping och ett i Stockholm.) 
 
Det här är mina nyårslöften:
  • Börja ta hand mer om min kropp, dvs. äta bättre, sova mer.
  • Hjälpa till mer hemma. Gud, jag har varit så självisk och nästan elak hemma under det här året, fy skäms!
  • Ta hand om skolan, ordentilgt. Inga fler nätter sittandes framför datorn när det finns läxor som måste göras!
  • HA EN OFÖRGLÖMLIG SOMMAR MED MIN BÄSTA VÄN♥

gott nytt år :)

2013-01-01 | 15:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback