Nu tar den mig, jag blir uppäten.

Just nu, för stunden, är ångesten här och spökar igen, den äter mig. Jag har precis insett att: 1, om en vecka får jag mina HT-betyg. 2, det är bara en termin kvar tills jag slutar nian. 3, och då måste jag skiljas från mina pojkar. Och helt ärligt, jag vill verkligen inte. fanfanfanfan. Det jobbigaste är att jag inte kommer få träffa de som jag träffat varje dag sedan femman varje dag längre, om vi ens ses alls. En ska antagligen till Piteå, en till Nyköping, Södertälje... jag gråter. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hur fan ska jag klara det här. Och Moa. Fan.
(efter att jag hade skrivit till dit kunde jag inte skriva längre, jag bröt ihop helt totalt.)
 

Vem är de som ska till Piteå? :D

2012-12-16 | 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback