My love.

Igår var dagen azum ;) Träffade Matilda och så, vi satt och snackade i solen och hade det himla mysigt, haha! Men det var inte det jag skulle snacka om nu.
Nu när våren (och sommaren?) kommer så är det ju äntligen dags att plocka fram shorts, sommar jackor och sommar skor :) Testade min shorts från förra året. Dom kommer från H&M ju.. Men aa här är dom i alla fall ;)


Sorry för att jag är sveriges blekaste människa...


Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



2012-03-25 | 15:29:37

Hej gumman...<3 Du är inte ensam om att du är sveriges Blekaste...Hehe jag meh!! <3<3<3<3<3<3

2012-03-28 | 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback