Svar på kommentar om stallet


Svar: Hej, vem du nu än är..? ;) Ja, jag red förra veckan. Det gick bara bra! Red min fina och vi red ut med några andra. Dock vet jag tyvärr inte hur det kommer bli med ridningen eftersom att stallet jag rider hos har börjat med att  bara ha lektioner på Tisdagar och Torsdagar, och alla som känner mig eller har läst min blogg ett tag vet att jag tränar konståkning just de dagarna (+ helgträningar såklart).. Så det är lite tråkigt. Så om vi vill fortsätta rida där och så kommer vi inte kunna få lektioner, vilket är det jag vill ha. Visst kan man rida ut ibland, men inte bara. Det blir lite tråkigt.. ;) kram

Ha en fin lördag! :D

2012-09-15 | 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback