Världens läskigaste mardröm?

Måste bara berätta om min dröm som jag hade inatt. Jag brukar inte drömma och speciellt inte mardrömmar. Aldrig. Men nu hände det i alla fall. Usch, det var så jobbigt att vakna och allt kändes så verkligt, men jag visste ju att den inte var det för tjaa, den handlade ju om drakar. Nu kommer det bli såhär att när jag förklarar så kommer det låta helt stört men det var faktiskt jätteläskigt.. Hehe. Jag ska inte ens försöka förklara, men den handlade om att jag blev jagad av drakar och jag tror att jag också var en (?).. Hela drömmen slutade med att jag hoppade upp i ett äckligt högt träd. Ni vet Heron City, om man står högst upp där bion och tittar ner, det var ungefär så högt. Och ni som känner mig vet att jag är riktigt höjdrädd. Ja, där satt jag i alla fall och trodde att drakarna inte skulle ta mig, för de kunde inte flyga tror jag.. Men då hoppade en drake upp och tog tag i toppen av trädet och hängde sig i det så att trädet böjdes, om ni nu fattar..., och sen släpper draken och jag flyger av trädet och sen vaknade jag. Det läskiga efter det var att jag hallucinerade massa precis när jag vaknade, vilket var riktigt läskigt det också.. 
Så, jaa, min natt var rätt spännande om man säger så.. Och sen vill jag tillägga att klockan var 04:50 när jag vaknade så när jag äntligen somnade om försov jag mig till 07:40.. -.-'' Nu ska jag fortsätta plugga tror jag, kram
 


Ha en trevlig helg! :)

2012-09-14 | 18:59:30

Hur gick det när du red förra veckan(om jag inte minns fel)

2012-09-15 | 08:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback