Hemma från vildmarken

God kväll bloggen! Jag sitter just nu med min godispåse och kollar på pewdiepie, sista avsnittet av A machine for pigs och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det... I alla fall så åkte jag ju på en lite klassresa igår. Eller alla ettor åkte ut och paddlade kanot eller vandrade till en lägerplats där vi övernattade och sedan gick vi hem idag. Vädret igår var väl sådär i början men sedan bliv det ju fint och idag har det varit toppen väder! Jag kom dock hem ganska sent så jag har inte orkat göra historian som jag hade hoppats på men jag får göra den imorgon istället. Hehe, kram :)

Åh vad kul med kanot :)

2013-09-20 | 23:15:51

svar: chokladbollarna var verkligen supergoda! bara att doppa frysta vanliga chokladbollar i smält choklad och låta dem stelna på pinne innan man lägger dem på en tallrik (annars blir de varma så att de glider ner på pinnen :/)

2013-09-21 | 11:45:02

Jätte fin blogg och super fina bilder!

Skulle bli jätte glad ifall du ville kika in på min blogg en snabbis och slänga in en kommentar ifall du har tid! Kram

www.linneanicell.blogg.se

2013-09-21 | 13:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback